مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 22:302023-03-12پزشكي

آسیب های ناحیه دست و صورت در چهارشنبه سوری شایع است


رییس مرکز درمانی ولایت رشت با بیان اینکه در آسیب های چهارشنبه آخر سال، آسیب های ناحیه دست و صورت از آسیب های شایع است، گفت: انفجار مواد محترقه نیز پیامدهای خوبی به دنبال ندارد و موجب آسیب به چشم ها می شود.

- ایسنا/گیلان رییس مرکز درمانی ولایت رشت با بیان اینکه در آسیب های چهارشنبه آخر سال، آسیب های ناحیه دست و صورت از آسیب های شایع است، گفت: انفجار مواد محترقه نیز پیامدهای خوبی به دنبال ندارد و موجب آسیب به چشم ها می شود.

دکتر علی علاسوند امروز در جمع خبرنگاران، در آستانه فرارسیدن چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: در مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت با 25 پزشک متخصص و فوق تخصص و هفت پزشک عمومی در بخش هایی اعم از رشته های سوختگی، جراحی پلاستیک، جراحی فک و صورت و بخش درد خدمات ارائه می شود.

وی با بیان اینکه حدود 300 نفر پرسنل در مرکز آموزشی درمانی سوانح و سوختگی ولایت رشت مشغول ارائه خدمات هستند، گفت: از این تعداد 154 نفر پرسنل درمانی و مابقی پرسنل اداری هستند.

رییس مرکز آموزشی درمانی ولایت رشت خاطرنشان کرد: این مرکز تنها سانتر سوختگی در استان بوده و تمام مدت سال آماده باش است و از همه جای استان و حتی استان های اردبیل و قزوین نیز بیمار ترومای سوختگی به این مرکز مراجعه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های ناحیه دست و صورت در چهارشنبه سوری شایع است

آسیب های ناحیه دست و صورت در چهارشنبه سوری شایع است